sobota, 10 listopada 2012

Odpowiedzi LIEBSTER BLOG

Bardzo mi miło, że mój skromny blog został dostrzeżny w tej wielkiej sieci ;-)


Zostałam nominowana przez KEJT.


 

O co cho? a proszę (*za osobą mnie nominującą)
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Do dzieła!



1. 3 rzeczy, bez których nigdy nie wychodzisz z domu?
Kosmetycznie? Chusteczki higieniczne, pomadka ochronna, krem do rąk (najczęściej miniaturka)
2. Czekolada, żelki a może lody?
ahh .. to mój czuły punkt ... a mogą być lody z czekoladą ?
3. Ulubiona bajka Disneya?
ojj ... dawne czasy ... pamiętam, że Król Lew mnie wzruszył
4. Co studiujesz/studiowałaś/planujesz studiować?
Skończyłam Technologie Chemiczne, choć tak nawiasem mówiąc jeszcze nie odkryłam na co mi te studia były ;)
5. Miasto (kraj) w którym chciałabyś mieszkać?
Kocham Kraków, może kiedyś ... ? A jeśli zagranica to słoneczna Italia
6. Ulubiony kolor na paznokciach?
Czerwień we wszelkich odcieniach!
7. Dostajesz 100 zł, które możesz wydać na jedną, dowolną rzecz. Co kupujesz?
Buty!
8. Jak masz na imię? :>
Luiza
9. Twoje uzależnienie?
Jeśłi umieram jak się nie nabalsamuje to to już uzależnienie? :)
10. Wolisz podkreślić oczy czy usta?
Absolutnie oczyska, boję się wszelkich szminek
11. Spodnie czy sukienka/spódnica?
Spodnie, choć w sukience bardziej kobieco. Jednak lenistwo zazwyczaj wygrywa.


 
Moje nominacje:

 A oto i pytanka!
1. Paznokcie naturalne czy sztuczne
2. Czerwień czy nude?
3. Kolczyki wieelkie czy drobne kuleczki?
4. Arbuz czy banan?
5. Na oku kreska górna czy dolna?
6. Jeśli drogeria to sieciówka czy mała osiedlowa?
7. Rajstopy na zimę czarne czy kolorowe?
8. Szpilki czy buty ‘do latania’?
9. Gotówka czy karta?
10. Kosmetyk, bez którego nie możesz żyć?
11. Bywasz u kosmetyczki? Na jakich zabiegach?








Czekam na odpowiedzi! :))

Lui

9 komentarzy:

  1. Sporo się można o sobie dowiedzieć...lubię ten TAG ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Make sure they allow a 15 day return period.
    The business offers outstanding and incredibly courteous
    aid.

    Look into my web blog ... actron cp9180 autoscanner

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nomancję, jeśli jeszcze zaglądasz na bloga, tutaj są moje odpowiedzi: http://zajrzyjdoszufladki.blogspot.com/2013/05/liebster-blog-nominacje.html

    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz brałam udział w leibster blog - fajna sprawa :)
    P.S zostałaś nominowana do wzięcia udziału w KONKURSIE Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super szkoda że blog tak ucichł fajnie się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania.
Dyskusje wielce wskazane.
Chamstwo, złośliwość i spam będą usuwane!