niedziela, 24 czerwca 2012

Miss Sporty 456 + Essence 02 circus confetti

Mani zrobiony, kiedyś, w przypływie szaleństwa. Pisze szaleństwa bo osobiście dość średnio czuję się w niebieskościach. Nie wiem dlaczego. Wszelkiego typu czerwienie, róże, fiolety nawet żółcie kocham, a błękity nie mogą mnie przekonać.

Bądź co bądź na paznokciach były, za pomocą:


-miss sporty nr 456
-essence nr 02, Circus confetti
-baza eveline 'bielsze paznokcie'





Bazę eveline bardzo lubię! Naprawdę wybiela paznokcie, dodatkowo chroni przed zabarwieniem płytki przy intensywnych kolorkach (chociaż są i takie lakiery co pigment przebije, niestety). Można ją używać samodzielnie, dwie warstwy dają piękny mleczny, zdrowy kolor płytki. To tak na szybko by być piękniejszą :)

Lakiery miss sporty baaardzo lubie! Dobrze kryją (2 warstwy), szybko schną i mają piękne intensywne kolory! Do tego cena- poniżej 10zł-wymarzona! No i dostępne niemalże wszędzie.


Co do zmywania to ja zawsze mam problem z tym essence, wrr! Wiem, że jest sposób ze sreberkiem, ale to tak strasznie niszczy paznokcie! Dałam radę tradycyjna metodą, choć się namęczyłam. Na szczęście wpadłam na pomysł by pomalować topem co drugi paznokieć! :D

Nosiłam 2 dni, po pierwszym najmniejszy odprysku zmyłam i pomaławam na tolerowaną przez moje oczyska, z miłością, czerwień.

Ale to następnym razem.

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, uważaj na tę odżywkę. Po dłuższym stosowaniu moze zrobić krzywdę ze względu na obecność formoaldehydu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze! Nie zwróciłam uwagi!
      będę na nią uważać, dzięki :)

      Usuń
  3. śliczny jest ten niebieski:))

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak - zmywanie blyskotek trudna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny masz kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie confetti z tym błękitem :) Sama będe musiała spróbować :)
    Pozdrawiam!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda ślicznie, sana mam teraz paznokcie pomalowane w podobny sposób. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :D zapraszam na moje pierwsze i skromne rozdanie :D dienex33.blogspot.com ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania.
Dyskusje wielce wskazane.
Chamstwo, złośliwość i spam będą usuwane!