środa, 27 czerwca 2012

-50% KillyS !!



Będąc wczoraj w E.Leclercu trafiłam na przecenę a może bardziej wyprzedaż marki Killys aż -50% !!



Kupiłam sobie pilnik mineralny (plus coś oczyszczacz paznokcia po drugiej stronie) i tarkę do stóp.
Tarka jak wygląda każdy wie. Zawsze się przyda, jak aktualna się zużyje.




A pilniczek:



Opis producenta:
' Dzięki bardzo delikatnym ziarnom o pochodzeniu mineralnym, pilnik ten jest szczególnie przydatny do miękkich, delikatnych i łamliwych paznokci. Druga strona pilnika oczyszcza spodnią stronę paznokcia. Plastikowe etui pozwala na naszenie pilnika w torebce. '

Zawsze dobrze słyszałam o pilnikach mineralnych i szklanych, więc postanowiłam spróbować tych mineralnych. Posiadałam kiedyś pilniczek szklany ale zbił się niemiłosiernie a kolejny był już za gruby i źle piłowało mi się paznokcie.

Pierwsze lekkie opiłowanie za mną-jest o.k.! Jest dobrze wyprofilowany, nie za gruby. Może paznokcia nim nie spiłujemy ale kto piłuje tak paznokcie!? To już lepiej obciąć :) Elegancko nadaje się do torebki, podczas szukania 'czegoś' nie zahaczymy o niego pomalowanymi paznokciami (jak ja tego nie lubię!).

Cała inwestycja kosztowała mnie - UWAGA -
pilniczek 4,99zł
tarka 6,99zł

jaka zadowolona ze sklepu wyszłam, ho ho!


Dostępne były po przecenie też inne tarki do stóp, inne pilniczki, patyczki do skórek i lakiery do paznokci (odżywki)-ta miodowa i wielofunkcyjna (taka siwo-niebieska).

Jeśłi macie ten sklep gdzieś w pobliżu to looknijcie, może u Was też wyprzedaż?



Lui




7 komentarzy:

  1. cena jest zadowalająca, hmm może się skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie takie głupie:)
    Strasznie bałam się kiedyś pigmentów i omijałam je szerokim łukiem! A nie taki wilk straszny!
    Pigment w moim mniemaniu najprościej to jak sypki cień do powiek tyle że z reguły mocniejszy, intensywniejszy.
    Zastosowanie? Co tylko chcesz! Oczy, ciało, róż, rozświetlacz, eyeliner. Hulaj dusza!
    1) Jako róż - wysypuje odrobinę na jakieś większe wieczko np od pudru i aplikuje pędzlem do różu (uwaga łatwo przesadzić przeważnie wydaje się że za mało się wysypało - najczęściej jest się w błędzie)
    2) Jako rozświetlacz tak jak róż bądź na wieczku pigmentu tez daje rade
    3) Jako Eyeliner nabieram odrobinę cienia na pędzelek wysypuję na jakąś podkładkę, rękę co tam masz dodaje krople dwie duraline z Inglota mieszam i mam nieziemsko trwały eyeliner w jakim kolorze tylko chce
    4) Aplikuje bezpośrednio z opakowania nabieram na pędzelek strzepuje i aplikuje
    5) Nabieram cień na pędzelek następnie na nakrętce od pigmentu dociskam cień do włosia pędzla rozgniatając ewentualne grudki pigmentu strzepuje i aplikuje

    Uwaga nie radze robić tego w wietrzne dni przy otwartym oknie ani na zewnątrz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wyczerpująca odpowiedz :) Koniecznie muszę poeksperymentować!

      Usuń
  3. hmm na ta promocje nie trafiłam ale ostatnio kupiłam sobie biała kredkę do paznokci z tej firmy i coś jeszcze ale już nie pamiętam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł bloga- rewelacyjny! :) Ja używam pilnika szklanego i bardzo go sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  5. 31 year old Electrical Engineer Tessa Klagges, hailing from Cottam enjoys watching movies like Prom Night in Mississippi and Slacklining. Took a trip to City of Potosí and drives a McLaren F1. w gore

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania.
Dyskusje wielce wskazane.
Chamstwo, złośliwość i spam będą usuwane!