środa, 4 lipca 2012

KAMIS - przyprawa do tostów! HIT !!!

Chciałabym dziś podzielić się moim odkryciem kulinarnym. Całkiem przypadkiem wzięłam niepozorne opakowanie Kamisa z przyprawą do tostów. Jest to edycja limitowana z okazji Euro 2012 - Przekąska kibica- tosty z narożnika-przyprawa do tostów.




Najpierw urzekł mnie skład, sami popatrzcie:

skład: cebula, papryka chili, pomidory, czosnek, szczypiorek, bazylia - 2,3%, oregano

Piękny! Bez soli, glutaminianu, bez wzmacniaczy smaku! Czystość! Szkoda, że nie podano procentowej zawartości przypraw, ale przeżyję i bez tego. Wiemy że cebuli i chili jest najwięcej zaś oregano najmniej.

(zdjęcia po kliknięciu są mocno powiększone i literki do odczytania)

Potem urzekł mnie smak! Lekko pikantny (w zależności jaką ilością się doprawi), bogaty, inny. Jeszcze nie robiłam tostów z przepisu na opakowaniu ale dodawałam do zwykłych kanapek, na pomidora, ogórka czy jajka. Smak lepszy, fajniejszy, inny. Do sałatek nadają się jak najbardziej! Niezła odmiana! i bez soli!


Bardzo polecam, jest jeszcze dostępne w sklepach. Sama kupiłam niedawno w Tesco! Na pewno pójdę po większy zapas!
Cena ok. 2zł


Lui




2 komentarze:

  1. przyglądałam się ostatnio tej przyprawie i w końcu nie wzięłam.. ehh..

    OdpowiedzUsuń
  2. o fajnie nie zwrocilam na nia uwagi:) pozdrawiam Cie serdecznie pa:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania.
Dyskusje wielce wskazane.
Chamstwo, złośliwość i spam będą usuwane!