czwartek, 30 sierpnia 2012

Zółto-zielony pedicure + naklejki na paznokcie z Essence!

Jestem winna przeprosiny. Nie mam czasu dodać nowego posta. Dzis spcjalnie wstałam szybciej! Praca, praca, jakieś wesela, poprawiny a poza tym ... zaczęłam oglądać Dextera :) Nie ma lekko! Wybaczcie!

Dziś będzie wyjątkowo głownie o ... stopach. U pewnej pacjentki wypatrzyłam podobne malowanie i sie skusiłam bo potrzebowałam czegoś nowego!




Wydaje mi sie idealny na końcówkę lata. Taki wesoły, przypomina że do jesieni jeszcze troszkę i nie ma co się dołować :)




Użyłam lakierów: zieleń z essence z serii a new league oraz zółci z miss sporty quickdry.






A z nowości to skusiłam się na naklejki na paznokcie. Trafiłam na promocje (3.99zł) w Naturze i się skusiłam.




Wczoraj malowałam niezobowiązujący mani i dodałam kwiatki na kciuki. Reszta pozostałą mleczna od podkładu z Eveline wybielającego





Będę się odzywać częściej! Mam tyyyle rzeczy do recenzji :))

Lui




2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze czytam jest praca? Chemiczka83

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania.
Dyskusje wielce wskazane.
Chamstwo, złośliwość i spam będą usuwane!